Arctic lansează „Tradiții culinare sustenabile”, un show gastronomic online dedicat promovării unui stil de viață sustenabil

0
14
0 0
Read Time:3 Minute, 39 Second

Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, lansează prima sa emisiune culinară online, care își propune să readucă la viață rețete românești mai puțin cunoscute, gătite cu ingrediente locale, de sezon.

Prin acest demers, brandul continuă educația către un stil de viață sustenabil, pe care s-a concentrat în ultimii ani. Gazda emisiunii „Tradiții culinare sustenabile” este Marius Tudosiei, fondatorul proiectelor Băcănia Veche, un cunoscut promotor al ingredientelor locale și al gătitului sănătos. Primul episod este disponibil pe canalul de YouTube Arctic.

Proiectul își propune să aducă în prim-plan ingrediente locale și rețete românești mai puțin știute, abordând sustenabilitatea într-o manieră ușor de înțeles și practică. În fiecare episod avem ocazia să descoperim un alt ingredient-vedetă, de sezon și accesibil, care se transformă într-o poveste despre viață, în timp ce este gătit cu ajutorul electrocasnicelor Arctic care beneficiază de tehnologii inovatoare. Emisiunea pornește de la o rețetă mai puțin cunoscută de publicul larg, iar ingredientul principal este pus în valoare ulterior și în alte preparate.

Alături de Marius Tudosiei, în fiecare episod este prezent și un invitat special, din arii  geografice diferite ale României, care aduce în discuție, pe lângă rețete autentice, și tradiții specifice zonei sale. Astfel se arată cum diversitatea ingredientelor în gastronomie nu doar îmbogățește experiența culinară, ci reflectă și valoarea culturală și istorică a unei regiuni sau a unei comunități. Împreună, cei doi explorează gusturi și povești culinare în timp ce oferă soluții pentru un stil de viață sustenabil.

Astfel, această inițiativă își propune să răspundă la întrebarea „Ce înseamnă să mănânci și să gătești sustenabil?”. Alimentele locale și de sezon presupun lanțuri scurte de aprovizionare, produc mai puțină poluare și aduc beneficii pentru sănătate și comunitate, în timp ce ne oferă inovație în bucătărie.

Prin acest proiect ne-am propus să abordăm din nou sustenabilitatea și consumul responsabil, de data aceasta dintr-o perspectivă centrată pe edutainment. Marius Tudosiei este gazda perfectă pentru a pune în lumină comori gastronomice care de abia așteaptă să fie descoperite. La rândul său, Arctic vine cu inspirația, cu o gamă de electrocasnice încorporabile versatile și cu o înțelegere profundă a responsabilității pe care o are în calitate de cel mai vândut brand de electrocasnice de mari dimensiuni din România. Această inițiativă nu este doar despre a găti rețete delicioase și autentice, ci și despre a construi un dialog autentic cu comunitatea, pornind de la valorile noastre de bază, sustenabilitatea și responsabilitatea socială”, a declarat Gabriel Eremia, Director Marketing & Product Management, Arctic.

„În călătoriile mele prin cele mai îndepărtate colțuri ale țării, am avut privilegiul să descopăr comori gastronomice uitate, alături de oameni care păstrează tradițiile culinare autentice. Prin această emisiune, dorim să împărtășim această bucurie cu fiecare privitor. Dincolo de rețetele autentice, ne-am propus să cultivăm acea conexiune specială pe care o avem cu producătorii locali și cu tradițiile noastre culinare. Gustul inconfundabil al mâncărurilor gătite cu electrocasnicele potrivite, în armonie cu ingredientele locale, este o bucurie ce durează o viață și o dovadă a valorii unui stil de viață sustenabil și autentic”, a precizat Marius Tudosiei, gazda emisiunii „Tradiții culinare sustenabile”.

„Tradiții culinare sustenabile” vine în continuarea proiectelor brandului Arctic dedicate promovării unui stil de viață responsabil, fiind o extindere firească a campaniei „Mâncarea de la producătorii locali merită electrocasnicele încorporabile Arctic”, lansată în octombrie 2022.

Despre Arctic:

Arctic este liderul pieței de electrocasnice din România. Cu o istorie de peste jumătate de secol, compania exportă în prezent 84% din producția totală în peste 80 de țări. Arctic este parte din grupul Arçelik din 2002, perioadă în care și-a crescut semnificativ atât cifra de afaceri, cât și capacitatea de producție, integrând sustenabilitatea ca parte centrală a modelului său de afaceri.

Compania deține în România două dintre cele mai mari fabrici de electrocasnice din Europa continentală, fabrica de la Găești unde au fost produse până în prezent peste 42 de milioane de aparate frigorifice și fabrica de mașini de spălat din Ulmi, prima fabrică Industry 4.0 din România, dotată cu cele mai recente tehnologii în materie de robotizare, inteligență artificială, machine learning și automatizare a proceselor. Datorită performanțelor sale în materie de sustenabilitate, fabrica din Ulmi a fost desemnată de către Forumul Economic Mondial (WEF) drept unul dintre cele mai verzi centre de producție din lume, primind statutul de Sustainability Lighthouse, unul dintre puținele de acest tip din Europa. www.arctic.ro

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %