Fantoma de la Operă se închide pe Broadway și se va juca doar la București

0
74
0 0
Read Time:1 Minute, 33 Second

„Fantoma de la Operă” de Andrew Lloyd Webber, cel mai longeviv musical de pe Broadway, va avea, luna viitoare, ultima reprezentație la New York, la 35 de ani de când se joacă.

La București însă, finalul lunii martie aduce pentru prima oară această producție de referință a genului la Opera Națională din capitală.

Alegorie a așteptărilor, unele împlinite, altele nu, spectacolul se bucură deja de un interes crescut, primele trei reprezentații „Fantoma de la operă” fiind sold out la doar 10 ore de la punerea în vânzare a biletelor. Premiera pe scena ONB va avea loc vineri, 31 martie, de la ora 18:30, următoarele două reprezentații fiind programate pe 1 și 2 aprilie, de la aceeași oră.

Considerată una dintre cele mai de succes producții muzicale din toate timpurile, dar și cea mai costisitoare la nivel mondial, „Fantoma de la Operă” de Andrew Lloyd Webber, va fi pusă în scenă la Opera Naţională Bucureşti, în regia lui Răzvan Ioan Dincă, dirijor Daniel Jinga, scenografie, decor și costume Gary McCann, coregraf Violeta Dincă, regizor secund Raluca Popa, asistenți coregrafi Florin Tănase și Alexandra Gavrilescu, asistent scenograf Gabriella Ingram, traducerea și adaptarea Ernest Fazekas, lighting designer Bogumił Palewicz, sound designer Kamil Biedrzycki.

La realizarea producției operei bucureștene se lucrează cu echipe mixte de pe Broadway și de la London West End Theatre, nivelul artistic fiind similar celui newyorkez. Inspirat de celebrul roman cu același nume al lui Gaston Leroux, spectacolul va oferi publicului o experiență unică, din care nu vor lipsi muzica emoționantă, efectele speciale, decorurile spectaculoase și jocul actoricesc de excepție. Spectatorii vor fi părtașii unei povești captivante despre dragoste, gelozie și mister, desfășurată în lumea muzicală a Parisului din secolul al XIX-lea și transpusă în Bucureștiul zilelor noastre. Prin această producție, Opera bucureșteană își propune extinderea publicului fidel, deschizându-se către o categorie cât mai amplă de spectatori.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %