Happy Channel, record de audiență, pe întreaga zi, de la lansarea televiziunii

0
75
0 0
Read Time:1 Minute, 20 Second

Happy Channel s-a impus ieri ca lider detașat de piață pe nişa dedicată femeilor, la nivelul targetului femei 21 – 54 urban, înregistrând un record de audiență de la lansarea în 2016 a stației TV. Totodată, Happy Channel ocupă poziția de lider de nișă, surclasând posturile concurente Acasă și Acasă Gold. Mai mult, la nivelul întregii piețe, Happy ocupă locul 4 după principalele posturi generaliste.

Astfel, conform Kantar Media, la nivelul Prime Time-ului, pe publicul comercial feminin cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, Happy Channel a condus clasamentul audienţelor, pe nişa dedicată femeilor, cu 7.7% cotă de piaţă şi 1.9 rating, postul de pe locul doi, Acasă TV, înregistrând 0.6% cotă de piață și 0.2 rating. Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul întregii zile, Happy Channel obținând 6.9% cotă de piață și 0.8 rating, în timp ce postul concurent Acasă TV a înregistrat 1.8% cotă de piață și 0.2 rating. Astfel, cifrele înregistrate ieri de Happy Channel au marcat un record de audiență de la lansarea stației.

Producţiile tv care au contribuit la înregistrarea acestor audiențe la nivelul publicului feminin comercial sunt Rosalinda, Moștenirea, Nu mă părăsi!, Micuța rază de soare, Furtună pe Bosfor și Maria și Mustafa. De asemenea, Happy Cafe, un format original Happy Channel marca Ruxandra Ion, a înregistrat un record de audiență de la lansarea emisiunii în luna ianuarie a acestui an, poziționând postul pe locul 4 în top all channels. Acestea au fost prima alegere de vizionare la nivelul nișei de canale dedicate femeilor (target femei 21 – 54 urban).

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %