Maratonul New Year ZU de Crăciun şi Revelion 2023

0
74
0 0
Read Time:1 Minute, 56 Second

ZU TV a devenit în 2022 postul de muzică preferat din cadrul nișei de muzică al publicului 15-34 ani Urban, având cele mai multe minute vizionate în medie. Liderul muzical al dimineţilor şi al nopţilor târzii, ZU TV, le aduce telespectatorilor program special de sărbătoare, atât de Crăciun, cât şi de Anul Nou.

Astfel, în prima zi de Sărbătoare, pe 25 decembrie, începând cu ora 16.00, telespectatorii se vor putea delecta şi vor putea simţi magia Crăciunului în compania celor mai frumoase cântece de sărbătoare, cântate de-a lungului timpului în studioul Radio ZU.

Totodată, după succesul înregistrat anul trecut, de Revelion, cu programul special New Year ZU Repeat, care s-a clasat în top 10 televiziuni la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, anul acesta, telespectatorii sunt invitaţi din nou să petreacă în noaptea dintre ani alături de ZU TV.

Maratonul New Year ZU Repeat revine anul acesta, cu alte 7 ore cu cele mai bune momente live din studioul Radio ZU. Cele mai tari cântece de petrecere se vor auzi şi anul acesta la ZU TV, în noaptea dintre ani. De la Carla’s Dreams la Andra până la Carmen Chindriș şi Taraful Rutenilor, artiştii care au creat la ZU momete unice vor da startul petrecerii în noaptea dintre ani. New Year ZU Repeat e “on” până dimineaţa la ZU TV, cu peste şapte ore de muzică cu ADN ZU.

ZU TV a atins în 2022 peste 9.000.000 de români din care 4.500.000 telespectatori în Urban și 800.000 telespectatori în grupul 15-34 ani. În cadrul campaniei aniversare telespectorii consideră postul ZU TV ca fiind „cel mai tare”, că difuzează „muzică bună” și să continue „tot așa”. Ei mai asociază postul cu atribute precum veselie, voie bună, ideea de togetherness (împreună cu ZU ziua trece mai ușor, este mai frumoasă), emisiuni frumoase și oameni frumoși.

ZU TV încheie anul 2022 cu creşteri semnificative ale cotei de piață, faţă de anul 2021, pe aproape toate intervalele orare. La nivelul slotului morning, staţia şi-a consolidat puternic audienţa, înregistrând o creştere de 47% la nivelul cotei de piaţă. De o consolidare puternică vorbim şi la nivelul intervalului late fringe, în care staţia a cunoscut o creştere de 86% la nivelul cotei de piaţă.

 

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %