Noua generație de mașini de spălat rufe Beko AquaTech: consum de energie redus cu până la 30% față de limita clasei de eficiență energetică A

0
62
0 0
Read Time:3 Minute, 27 Second

Beko, un brand internațional inovator care a devenit una dintre primele mărci de electrocasnice preferate de români, dovedește că sustenabilitatea și performanța pot funcționa în sinergie, prin noua generație de mașini de spălat rufe Beko AquaTech A-30%, care aduc un consum de energie cu până la 30%* mai mic față de limita clasei de eficiență energetică A.

Sustenabilitatea nu cere sacrificii

Pe lângă consumul redus de energie, noile mașini de spălat rufe Beko cu tehnologia AquaTech A-30%, înglobează o serie de tehnologii inovatoare ce oferă spălare eficientă și îngrijire delicată a hainelor, răspunzând nevoilor consumatorilor de rapiditate fără compromis în ceea ce privește performanța și sustenabilitatea. Astfel, tehnologia AquaTech de la Beko permite optimizarea consumului de energie, valorificând puterea de curățare a apei. Ca rezultat, timpul de spălare se reduce cu până la 50%**, iar țesăturile sunt mai protejate prin diminuarea numărului de mișcări ale tamburului în timpul spălării și prin utilizarea forței apei de a pătrunde țesăturile.

În plus, pe site-ul beko.ro, consumatorii au la dispoziție o aplicație dezvoltată în parteneriat cu platforma independentă Youreko, care calculează costurile de funcționare pe parcursul duratei de utilizare a electrocasnicelor. Astfel, vizitatorii site-ului au posibilitatea să calculeze ce economii se pot face pe termen lung prin utilizarea aparatelor electrocasnice ale Beko, alegând între modele cu tehnologii și clase energetice diferite, în comparație cu modelele tradiționale. Eficiența consumului de resurse reprezintă o prioritate cheie pentru Beko, în special în actualul context socio-economic și de mediu, iar integrarea acestei aplicații vine să întărească angajamentul continuu al brandului de a oferi consumatorilor produse care să-i ajute să aibă un stil de viață sustenabil.

„Beko abordează cu succes provocarea de a oferi produse care îmbină performanța cu sustenabilitatea, răspunzând astfel nevoilor tot mai exigente ale consumatorilor. Cu ajutorul tehnologiei de vârf și al angajamentului nostru față de sustenabilitate, demonstrăm că aceste două aspecte se află în sinergie perfectă. Vom continua să redefinim standardele în industrie și să oferim consumatorilor tehnologii și soluții care fac o diferență reală în problemele legate de energie, apă și mediu”, a declarat Murat Büyükerk, Chief Executive Officer Arctic.

„De obicei, consumatorilor le este dificil să găsească produse care să fie atât performante, cât și sustenabile. Cu ajutorul tehnologiei AquaTech A-30%, Beko dovedește că sustenabilitatea și performanța sunt în sinergie. Căutăm în permanență modalități noi, inovatoare de a reduce amprenta de carbon atât în faza de producție, cât și în cea de utilizare a produselor. Beko și-a asumat această provocare, iar mașinile de spălat AquaTech A-30% aduc avantaje nu doar imediate, ci și pe termen lung consumatorilor, protejând în același timp natura”, a declarat Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director Arctic.

*Cu până la 30% mai eficient (indice de eficiență energetică 36) în raport cu valoarea limită a indicelui de eficiență energetică (52) din clasa energetică A, conform Regulamentului Comisiei Delegate 2019/2014/UE.

**Aprobat de laboratoare independente autorizate. Schimbările de durată a ciclurilor de spălare și nivelul de protecție a țesăturilor variază în funcție de programul selectat, față de o mașină de spălat rufe Beko fără tehnologia AquaTech.

Despre Beko:

Beko este marca internațională de electrocasnice a Arçelik Group, producător care deține 12 branduri și are peste 45.000 de angajați în întreaga lume. Beko este unul dintre primele trei branduri de electrocasnice mari din Europa.

Beko și-a asumat în ultimii ani ca prioritate promovarea unui stil de viață sănătos, contribuind la conștientizarea importanței acestuia și dezvoltând produse care vin în ajutorul celor preocupați de sănătate. Misiunea actuală a brandului este „un stil de viață cu adevărat sănătos este posibil numai pe o planetă sănătoasă”. Beko se angajează să protejeze mediul prin proiectarea și fabricarea de produse eficiente din punct de vedere energetic și investind în dezvoltarea unui mod de producție centrat pe folosirea sustenabilă a resurselor. Beko s-a clasat pe locul 17 în Top 300 Companii cu Impact în 2023, un clasament al companiilor și brandurilor care creează un impact pozitiv în societate și asupra mediului realizat de Real Leaders, prestigioasa revistă internațională destinată afacerilor și leadershipului sustenabil. Pentru mai multe informații, accesați www.beko.ro.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %